Technická vyjádření
Technická vyjádření
Pro žádost o technické vyjádření o existenci sítí vyplňte prosím následující formulář. Pro pohodlné vyřízení se prosím přihlaste do svého zákaznického účtu.
Jak probíhá technické vyjádření
Přihlaste se
Po přihlášení budete mít formulář částečně předvyplněný. Doplníte pouze zbylá pole.
Vyplňte formulář
Vyplňte příslušná pole ve formuláři, popište svou žádost a odešlete formulář.
Hotovo
V zákaznickém účtu si můžete zkontrolovat stav vaší žádosti.
Přednostní vyřízení požadavku
Přihlaste se nebo registrujte a provádějte veškeré požadavky online.
Dokumenty ke stažení
Zákaznická linka
+420 379 792 311
Preferujete telefonní hovor? Zavolejte na +420 379 792 311. Počítejte však s tím, že na lince můžete čekat i desítky minut. Telefonicky vyřizujeme přednostně havárie a poruchy.
Vytížení telefonní linky dispečinku během dne
Nechcete čekat?
Přihlaste se nebo registrujte a vyplňte kontaktní formulář. Váš požadavek bude vyřízen rychleji a pohodlněji.