Zákaznické centrum
Navštivte naše zákaznické centrum nebo se přihlašte a vyřiďte své požadavky pohodlně on-line.
Zákaznické centrum
Vyřízení požadavaků
Vaše požadavky můžete vyřídit v našem zákaznickém centru nebo prostřednictvím on-line požadavku.
Adresa zákaznického centra:
Břetislavova 144,
344 01 Domažlice
GPS souřadnice: 49.4389775N, 12.9329889E
Co v zákaznické sekci vyřídíte
- Vyřízení požadavku (nahlášení stavu vodoměru apod.)
- Zadání objednávky (čištění kanalizace, dovoz vody do bazénu apod.)
- Připojení nového odběrného místa
- Změna údajů (fakturační adresa apod.)
- Nahlášení havárií a poruch
Otevírací doba zákaznického centra
Vodné a stočné, smlouvy, Ludmila Velková,
tel.: 379 792 350, e-mail: velkova@chvak.cz Vodné a stočné, hlášení stavu vodoměru, Jaroslava Topinková, tel.: 379 792 351, e-mail:topinkova@chvak.cz |
||
Pondělí | 07:00 - 15:00 | |
Úterý | 07:00 - 15:00 | |
Středa | 07:00 - 15:00 | |
Čtvrtek | 07:00 - 15:00 | |
Pátek | 07:00 - 15:00 |
Ještě nemáte zákaznický účet?
Pokud jej nemáte, zde ho jednoduše vytvoříte.
Proč využívat zákaznickou sekci
Zákaznický účet si založíte snadno během několika minut.
Po
přihlášení si budete moct zobrazit veškeré
požadavky, zakázky a případné reklamace. Uvidíte také stav
řešení, ve kterém se daný požadavek nachází. V případě
dalších požadavků budete mít formulář již s předvyplněným
jménem a kontaktem.
Přednostní vyřízení
Na telefonní lince můžete čekat desítky minut, než vás spojí, a další desítky, než s dispečerem vyřešíte svůj požadavek. V zákaznické sekci si vše pohodlně naklikáte a váš požadavek se dostane ihned ke kompetentním osobám.
Nemusíte na pobočku
Stačí vám pouze připojení k internetu a můžete po přihlášení do svého účtu vyřídit cokoliv, co se týká našich společných vztahů.
Snadné vyřízení
Nemusíte neustále vyhledávat a diktovat číslo smlouvy a své osobní údaje. Veškeré potřebné informace jsou ve vašem zákaznickém účtu již předem vyplněny. Vy tak s námi řešíte pouze svůj požadavek.