Plánované odstávky a havárie

Chcete vědět o odstávce ve Vaší obci jako první? Přihlašte se k odběru vodárenského kalendáře!

Odebírat odstávky

Chcete nahlásit havárii?

Nahlašte nám ji on-line pro rychlé vyřízení

Na co se nás často ptáte

Dovoz vody si můžete objednat na naší zákaznické lince +420 379 793 311. Při použití vlastní vodovodní přípojky pro napuštění bazénu nebo jiné činnosti se do objemu 30 m3 podle § 19, ods.7 Zákona o vodovodech a kanalizacích jedná o běžnou spotřebu, která podléhá zpoplatnění odpadních vod. Jestliže odběratel prokáže provozovateli, že více než 30 m3 pitné vody nebylo vypuštěno do kanalizace a bylo zlikvidováno jiným způsobem podle § 18, může být toto množství ze zpoplatnění vyjmuto.

Každoročně se stává, že majitelé rekreačních objektů zjistí až v jarních měsících, že během zimy došlo k poškození, nebo celkové destrukci vodoměru mrazem. V druhém případě je tato situace v opuštěném objektu o to nepříjemnější, protože dochází k následným materiálním škodám z unikající vody. Proto nepodceňujte zazimování celé vodovodní soustavy včetně jejího vypuštění. Myslete však na to, že i po vypuštění vody ze soustavy nějaká voda ve vodoměru může zůstat. Proto by mělo být místo, kde je umístěn vodoměr zabezpečeno proti zamrznutí vhodnými nenasákavými termoizolačními materiály. Vodoměrné šachty zároveň zabezpečte proti pronikání povrchové vody. Za škody na vodoměru, které vzniknou jeho nedostatečnou ochranou např. mrazem, odpovídá dle zákona č.274/2001 Sb. o vodovodech a kanalizacích odběratel. Ten je také povinen zajistit přístup k vodoměru, chránit jej před poškozením a bez zbytečného odkladu oznámit provozovateli závady v měření.

Zákaznická sekce

Přihlaste se nebo registrujte a vyřešte veškeré požadavky přednostně