Nová smlouva
a změna údajů na stávající smlouvě

Nová smlouva

Co potřebuji pro založení
nové smlouvy odběrného místa

  • Doklad totožnosti, pro cizí státní příslušníky povolení k pobytu,
  • místo odběru s adresou, parcelní číslo,
  • email majitele odběru,
  • adresa majitele odběru,
  • bankovní spojení pro bezhotovostní platbu.

Změna údajů

Co potřebuji pro změnu vlastníků odběrného místa

  • Doklad totožnosti, pro cizí státní příslušníky povolení k pobytu,
  • předávací protokol mezi vlastníky odběru,
  • email majitele odběru,
  • adresa majitele odběru,
  • bankovní spojení pro bezhotovostní platbu.

Co potřebuji pro změnu údajů odběrného místa

  • Doklad totožnosti, pro cizí státní příslušníky povolení k pobytu,
  • email majitele odběru,
  • adresa majitele odběru,
  • bankovní spojení pro bezhotovostní platbu.

Z dokumentů ke stažení si prosím stáhněte odpovídající formulář, který vytiskněte a vyplňte. Vyplněný a podepsaný naskenovaný dokument zašlete ke zpracování pomocí formuláře v odkazu Zákaznické centrum. Pokud nemáte možnost elektronického zpracování, dostavte se prosím s vyplněným formulářem na adresu našeho zákaznického centra. Pro urychlení Vaší žádosti si předem dohodněte schůzku.

Vyřízení nové smlouvy nebo změna údajů

Přihlaste se nebo registrujte nový zákaznický účet a vyřizujte vše pohodlněji.

Odeslání požadavku na zákaznické centrum