Zákaznický servis
K dispozici je vám náš zákaznický servis. Potřebujete pomoct nebo poradit s čímkoliv ohledně vody a kanalizace?
Zákaznický servis
Mějte vaše požadavky pod kontrolou
Registrujte se a přihlaste se do zákaznického účtu
Nejnovější informace
Zazimování vodoměru
Každoročně se stává, že majitelé rekreačních objektů zjistí až v jarních měsících, že během zimy došlo k poškození, nebo celkové destrukci vodoměru mrazem. V druhém případě je tato situace v opuštěném objektu o to nepříjemnější, protože dochází k následným materiálním škodám z unikající vody. Proto nepodceňujte zazimování celé vodovodní soustavy včetně jejího vypuštění.
Provoz zákaznického centra
Zákaznické centrum bude v období 22.12.2023 až 1.1. 2024 uzavřeno. Žádáme Vás o směřování vašich požadavků mimo toto období. Děkujeme za pochopení.
Zákaznická linka
+420 379 792 311
Preferujete telefonní hovor? Zavolejte na +420 379 792 311. Počítejte však s tím, že na lince můžete čekat i desítky minut. Telefonicky vyřizujeme přednostně havárie a poruchy. Proto vám doporučujeme upřednostnit přihlášení do svého účtu nebo vyplnění kontaktního formuláře. Váš požadavek bude vyřízen rychleji a pohodlněji.
Vytížení telefonní linky dispečinku během dne