Reklamace

Chcete-li vyřídit jakoukoliv reklamaci týkající se našeho vztahu, využijte primárně přihlášení do svého zákaznického účtu.

Zadat požadavek

Reklamace

Reklamace

Všechny požadavky na reklamaci zasílejte pro urychlené vyřízení elektronicky jako přílohu v níže uvedeném formuláři, který před odesláním řádně vyplňte, nebo písemně na adresu CHVaK a.s., Bezděkovské předměstí 388, Domažlice, 344 01.

Důležité odkazy


Co můžete reklamovat


  • Nesprávné údaje na faktuře
  • Fakturace vodného a stočného
  • Provedení zakázky
  • Ostatní nespecifikované položky

Přednostní vyřízení reklamace

Online přes zákaznický účet.

Vyřízení reklamace

Využijte zákaznickou sekci nebo kontaktní formulář. Váš požadavek bude vyřízen rychleji a pohodlněji.

*
*
*
!

(Max 10 MB, .jpg, .jpeg, .pdf, .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, )

Po vyplnění formuláře vám odpovíme v nejbližším možném termínu. Zásady ochrany osobních údajů

ISO 9001    CHVAK   
Obchodní podmínky | Reklamační řád | Podmínky použití | Zásady ochrany osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti | Mapa stránek | VSOD
2020 © CHVAK, Chodské vodárny a kanalizace, a.s.
Společnost je certifikovaná dle ČSN EN ISO 9001:2016

Vytvořeno v roce 2019 © PROSEO Media